tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kansainvälinen ravintolapäivä!

Elikkä tässä nyt kertomusta kaksi kertaa maailmanlaajuisesti järjestetystä ravintolapäivästä! Tämä toinen järjestettiin siis 4.2! Itse olin Kokemäellä kotiravintolassa syömässä,jossa äitini oli yksi järjestäjistä.
Päivä oli kaoottinen kaikin puolin. Jouduin väkisin raahaamaan pikkuveljen mukanani sinne,kun kotona äidin ja Laurin koira synnytti. Ei se lapsiparka tajunnut,että on kaikkien edun mukaista,että hän ja adhd pysyvät mahdollisimman paljon poissa. Ja äiti olikin sitten jo niin hermona meidän syötyä et oli pakko lähteä putki savuten Harjavaltaan kotiin katsomaan mitä siellä tapahtuu.
Hauskaa oli kun menin ovesta sisään ja pääjärjestäjän naapuri katsoi mun mahaa ja sanoi "Ompa kiva kun pääsitte molemmat tulemaan!" :D Kyse siis miehestä. Jotenki oli hirveen hauska juttu. :)

Tässä kuitenkin kuvia ravintolasta :)



































                                                Äidillä oli kauhia vauhti päällä :D
Laurin ruokailu oli mielenkiintoista niinku aina. Ilmoitin sille,että neuvotteluvaraa EI ole kun ottaa pienen annoksen ja mitä tää nulikka mulle sanoo!! "HAH,mulla on aina neuvottelu varaa!!". (Neuvottelu vara="äiti riittääks jos mä syön haarukallisen perunapuusii ja 3/4 lihapullaa ja kaks suikaletta porkkanaraastetta)


Kovasti olin ainakin ottamassa kuvaa ruokalistasta,mutta enpäs ottanutkaan. Hyvä juttu. Jokatapauksessa listalla oli siis tällä kertaa:

          Muusi & lihapullat (iso tai pieni annos)
          Porkkanaraaste
          Ruskea kastike
          Sämpylä
          Leivonnainen
          Kahvi/Tee


Onko kukaan muu osallistunut ravintolapäivään itse järjestäjänä tai vieraana? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti