tiistai 10. tammikuuta 2012

Kyllästymiseen asti..

Ei tässä tarkoitus ollut mitään vauvablogia alkaa kirjoittamaan,mutta tää asia on kuitenkin aika kielellä nyt


http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10160314/


http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50208
Eli mitä lähtee IKEA reissulta mukaan (pääasiassa tulevalle pienimmälle)!

Pari valkoista Lerberg tikapuuhyllyä. Olen viittävaille ostamassa näitä edullisen hintansa vuoksi myös meidän sängyn molemmin puolin. Olis kiva saada kaikki pakollinen roina sängyn välittömässä läheisyydessä hyllyyn lattialla pyörimisen sijaan.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90165218/#/10165217
Valkoinen Hensvik. Alunperin olin ostamassa kaikki tummaa,mutta tulin toisiin aatoksiin hyvin pian. Lastenhuoneen pitää olla raikas ja sen näköinen että siellä asuu pieni tuhiseva käärö eikä tupakilta haiseva gootihtava teiniretale.

Lisäksi mukaan lähtee varmasti vielä joku uusi viltti,koska edellinen katosi mystisesti kotoamme? Kuka lie sen tarvinnut. Ritva huovat on mun kestosuosikkeja IKEAsta.
Säilytyskoreja lähtee mukaan,tykkään laittaa niitä noihin EXPEDIT-hyllyihin,saa tavarat pois näkyviltä. Ja saa Joona sitten kysyä "mistä löytyy..."!
Sitten vikana vielä lastenhuoneen verhot. ^^ Tarkoitus siis ostaa kangasta ja äitini saa ne sitten rytkyttää kasaan.
Kettukankaasta olis sit tarkoitus tulla yläkapat ja alle tulee pimennysrullaverhot. Tykkään näistä IKEAn kankaista ihan hirveesti,hiukan erilaista kuin perusmarimekko :) Ja tarkoituksena saada värejä huoneeseen! Oonhan minäkin ikuinen coloristi vaikka omat kretonkit onkin alkanut harmaantua,kun tätä ikääkin alkaa olla jo senverta paljon ;)

Pikaisesti laskettuna IKEA reissuun pitäisi riittää 250€, jos ostaa
3xtikapuuhylly
1xpinnis
2m verhokangasta
1xhuopa
4xsäilytyskoreja
Ja mahdollisesti jotain muuta tarttuu vielä mukaan,mutta edellä tosiaan ne tärkeimmät.


Apua mikä itku ja vaiva oli tämän tekstin julkaisussa.

Mitäs mieltä ootte näistä mitä nyt oon vakavissani fundeerannu?

2 kommenttia:

  1. No sä nyt tiät meikäläisen, etten mä osaa oikein mitään sanoo noihin baby-juttuihin, mutta toi kettukangas on ainakin hirmu söpö :) Ja tuollaiset tikapuut olis kyllä kätevät sängyn vieressä, mullakin pieni yöpöytä ui aina kaikissa lehdissä, kirjoissa sekä kaikenmaailman käsi- ja huulirasvoissa :P

    VastaaPoista
  2. Heheh no joo en mä sulta suuria odottanut,mut ylitit silti mun odotukseni <3 Ja tuosta yöpöydän täyttymisestä niin jotenkin meinaa mulla käydä samoin,on jalkarasvaa,käsirasvaa,vartalorasvaa,huulirasvaa kaikkee rasvaa ja muuta roinaa :D Muutama lisäkerros olis siis ehkä ihan hyvästä!

    VastaaPoista